Joi, 10 februarie 2011, ora 19.30 va avea loc la ANAID ART GALLERY vernisajul expoziţiei „Eye Candy”semnată Mihai Florea, curator Diana Dochia. Publicul amator de artă contemporană va putea vizita expoziţia în perioada 10 februarie – 5 martie 2011.
Omul contemporan este bombardat de reclame, fie că este vorba de panouri stradale, reclame TV, reviste etc. Aproape întotdeauna imaginea produsului este însoţită sau prezentată de un model feminin ce se înscrie în conceptul de 90-60-90 cm. Imaginea modelului feminin vinde produsul comercial: de la banalele obiecte de uz casnic, la vacanţe petrecute în insule superbe, până la maşini scumpe, vile de lux etc. Preocuparea artiştilor faţă de societatea de consum îşi are rădăcinile în arta pop a anilor 1960.
Expoziţia „Eye Candy” semnată Mihai Florea satirizează în egală măsură atât pe cel care produce reclama, cât şi pe cel care o promovează şi consumă. Societatea contemporană este o societate „extra-ambalată”, după cum afirma artistul Mihai Florea. O societate în care femeia devine în sine o parte a produsului consumat. Femeia – Ispita este cea care seduce consumatorul să cumpere produsul. Ea are rolul de a ispiti, de a atrage posibilii clienţi. Există în cadrul expoziţiei sentimentul unei inversări de roluri: Femeia – ispita devine un obiect al promovării, iar obiectele banale se transformă, prin promovare, în obiecte unicat.
Expoziţia este conturată în patru secţiuni: Obiecte banale, Steaguri, Ochi dulci, Veneraţie.
Mihai Florea este absolvent al Universităţii Naţionale de Artă Bucureşti.
Anaid Art Gallery vă invită să faceţi o incursiune în arta contemporană de luni până vineri între orele 11-19, sâmbăta între orele 10-18.