Concurs ABSOLUT BLANK


ABSOLUT VODKA MILITEAZĂ PENTRU DEMOCRATIZAREA ARTEI

Bucureşti, 11 iulie 2012 : Campania ABSOLUT BLANK continuă cu o nouă provocare pentru cei mai talentaţi artişti. De data aceasta, spaţiul de “joacă” va fi chiar mediul digital unde ABSOLUT invită artiştii, indiferent de experienţă şi stil, să acceseze aplicaţia ”ABSOLUT ARTISTS” (apps.facebook.com/absolut-artists/) şi să propună o idee, să creioneze o schiţă sau să realizeze o lucrare pe tema « IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK ».

Lucrările pot fi înscrise în concurs exclusiv prin aplicaţia de Facebook, în perioada 11 iulie – 26 august. Publicul este invitat să voteze lucrările preferate tot în această perioadă, iar jurizarea va avea loc în perioada 27 – 29 august. Anunţarea celor trei câştigători se va face pe 30 august.  Primii 3 artişti care vor aduna cele mai multe voturi publice şi vor obţine cele mai bune note din partea juriului, vor avea posibilitatea de a recrea la scară mare lucrările propuse şi de a le expune pe uriaşa sticlă ABSOLUT BLANK . De asemenea, fiecărui artist câştigător îi va reveni câte un premiu în valoare de 500 de EUR.

« Ai pe masa de lucru un brand care susţine arta de vreo trei decenii, o mişcare artistică globală, un experiment art in progress local şi o sticlă imensă. Ce se întâmplă dacă le mixezi? Obţii o nouă propunere artistică de la ABSOLUT VODKA! », declară Radu Constantinescu, Senior Copywriter, G2 Romania.

«Prin noua aplicaţie ne dorim ca propunerea noastră să ajungă la cât mai mulţi iubitori de artă şi de neconvenţional, poate chiar aceia care n-au avut îndrăzneala sau ocazia să îşi afirme talentul până acum. “ABSOLUT ARTISTS” susţine tinerele talente şi îi provoacă la un ”battle” creativ, oferind la final celor 3 câştigători ocazia de a-şi “proiecta” lucrările pe una dintre cele mai mari sticle artistice ABSOLUT realizate vreodată », povesteşte Nicoleta Dumitraşcu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.

ABSOLUT BLANK, campania care a dat startul creativităţii în România în octombrie 2011, înseamnă artă, inspiraţie, culori vibrante, texturi îndrăzneţe şi work in progress. Mai mulţi artişti români tineri au creat – fără restricţii sau mandatories – lucrări care îi reprezintă şi pe care le vor expune pe o sticlă imensă, de 8 metri înălţime. Pentru a da ocazia tuturor artiştilor să se exprime liber, ABSOLUT BLANK lansează provocarea creativă “ABSOLUT ARTISTS” cu ajutorul Galeriei de Artă Contemporană Art Yourself.

Echipa care coordonează proiectul este reprezentată de:

Pernod - Ricard: Nicoleta Dumitraşcu – Brand Manager ABSOLUT, Irina Florea – Prestige Brands & PR Manager, Dumitru Titica – Marketing Director Pernod Ricard
G2Romania: Mihaela Bourceanu – Account Director, Monica Popescu – Digital Account Manager, Arpad Fekete – Senior Art Director, Radu Constantinescu – Senior Copywriter, Bogdan Stănescu – Art Director, Ana Militaru – Copywriter, Oana Nedelea – Social Media Strategist, Mihnea Belcin – Chief Technical Officer, George Dumitrescu – Senior Web Developer, Ştefan Creţu – Web Designer, Bogdan Teodorescu - Senior Art Director /Digital
2Active PR: Corina Bârlădeanu - General Manager, Roxana Marin – Senior Account Manager, Ramona Barbu – PR Consultant

-//-
ABSOLUT s-a alăturat în luna septembrie 2008 celor 37 de mărci din portofoliul Pernod Ricard România, prin achiziţionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producătorul mărcii ABSOLUT. Pernod Ricard a devenit, astfel, lider al categoriei imported vodka pe piața din România. Compania franceză Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial în producția şi distribuția de băuturi spirtoase şi vinuri, având în portofoliu mărci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, G.H. Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek. Pernod Ricard este lider pe piaţa de băuturi alcoolice importate din România.