ArtClue - Interviu cu Lia Perjovschi


Ce puteti spune despre Lia Perjovschi in acest moment?

Finalmente relaxata.

Sunteti un artist complex si matur. Ce mijloace de expresie vizuala ati folosit pana acum si in ce zona de expresie va simtiti cel mai bine?

Am experimentat, am cercetat, acum demonstrez si construiesc. Am folosit orice m-a ajutat sa spun ce am avut de spus. Performance, video, installation art, design, sculptura, scenografie. Ma simt bine in tot ce-i proaspat, ce nu a devenit rutina.

Ati avut ocazia sau ati ales sa va exprimati sincretic sau/si sa folositi limbajul altor arte in afara de cele vizuale? Daca da, cat de des si in ce mod?

Pentru mine intuitia a avut un rol important. Mi-au placut provocarile si surprizele.

Cum ganditi legatura intre instalatie, scenografie si proiect curatorial?

Au multe in comun, totusi scenografia nu este doar instalatie, proiectul curatorial nu este scenografie.

continuarea aici: www.artclue.net