Căutăm talentul în forma pură! Oferim recompensă 1500 de euro și o tabletă!
Căutăm talentul în forma pură!
Oferim recompensă 1500 de euro și o tabletă!
În 2011 ți-am dat fotografie pe pâine. Și pentru că știm că fotografia este viața ta, în 2012 am decis să mergem mai departe de atât și să-ți premiem talentul, așa cum se cuvine.
Photo Romania Festival lansează Concursul Anului pentru fotografii din întreaga țară. La concurs pot participa toți iubitorii de fotografie cu vârsta minimă de 18 ani - amatori, fotografi în formare sau profesioniști - care completează formularul de concurs, uploadeză pe site-ul festivalului o fotografie cu tema "Photography is life" și achită o taxă de înscriere în valoare de 10 euro.
Concursul va avea două premii - unul acordat de un juriu de specialitate și celălalt acordat de public.
Premiul cel mare constă într-un voucher de cupărături la un magazin cu aparatură foto-video. Valoarea premiului este de 1.500 de euro.
Juriul concursului este format din 3 profesioniști ai fotografiei: Giuseppe Parisi (laureat al premiului Sony World Photography, fotograf de renume european pentru lucrările sale din domeniul fotografiei gastronomice și picturii fotografice), Voicu Bojan (editor, traducator și fotograf freelancer, cu lucrări publicate în National Geographic România, Esquire România și LensWork, US; editor asociat al Revistei Punctum și inițiatorul proiectului Diafragma 9) și Sebastian Vaida (coordonator al revistei Camera Obscura, co-organizator al festivalului Photo România, membru fondator al asociației de fotografie Photo România, inițiator al proiectului Acoperişul României).
Premiul Publicului răsplătește fotografia câștigătoare cu o tabletă performantă. Premiul se va acorda pe baza voturilor primite de fotografie, pe site-ul festivalului.
Pentru regulamentul de concurs și detalii privind organizarea acestuia, accesează http://www.photoromaniafestival.ro/concurs/
31 mai este data limită de înscriere în concurs!
Toate taxele ce revin celor două premii sunt suportate în totalitate de către organizatori!