Allons-y feuilleter le journal des arbres!/ Laura Lucia Mihalca


Allons-y feuilleter le journal des arbres!
Hai să frunzărim jurnalul arborilor!


“Allons-y feuilleter le journal des arbres!” (Hai să frunzărim jurnalul arborilor!) este expozitia personala de fotografie a artistei Laura Lucia Mihalca, expozitie ce are loc in perioada
1 noiembrie – 1 decembrie 2010 in cadrul Lectoratului francez al Universitatii Bucuresti, fiind un eveniment organizat la propunerea echipei Lectoratului francez.

Conceptul expozitiei, dupa cum spune Laura Lucia Mihalca, “ este o invitaţie la indiscreţie. Da, da, vedeţi bine ce vă propun. De ce spun indiscreţie?
Ei bine, pentru că am citit jurnalul copacului meu. E un arţar în grădină, pe care îl privesc adesea pe fereastră. Am fost foarte curioasă să văd ce ascunde, ce nu îmi spune.
Am descoperit multe lucruri. Am reluat acest act de indiscreţie şi cu alţi copaci, pentru a-i întelege mai bine. Rezultatul muncii mele serioase de cititor şi spectator se poate vedea în aceasta expoziţie.

Vă invit deci la indiscreţie. Vă invit pe tot parcursul lunii noiembrie, să citiţi poveştile copacilor.
Veţi afla lucruri foarte interesante.

Lectură placută!
Laura Lucia Mihalca

Fotografii din expoziţie şi filmul de prezentare al evenimentului găsiţi pe blogul meu, aici: www.lauraluciamihalca.blogspot.com.