Expozitie de Fotografie "SpiritWoods & Minutes" / Clubul Taranului, Bucuresti

Vernisaj: 14 mai ora 18.00
Locatie: Bucuresti, Clubul Taranului Român, Str. Kiseleff nr.3, intrarea pe str. Monetariei, langa Muzeul Taranului
Perioada: 14 Mai - 30 Mai

Autor: Daniel Munteanu

Website personal : www.moondash.net

Album foto : http://www.moondash.net/PDF/ALM_EN.pdf

Despre Expozitie:

Toate eforturile pe care le-am depus în fotografie m-au dus pe calea experimentarii unor tehnici mai putin întilnite, fapt venit dintr-o nevoie interioara de expresie, rareori regasita...

Poate inevitabil, am continuat sa construiesc lumi si sa fac din detalii si materiale si texturi, altceva decat ceea ce este. A sugera un alt acolo, un altul, o lume în care se poate pasi, o lume cu ratiunea ei proprie. Fascinatia naturii s-a împletit cu munca de studio, conducând înspre regizarea si conceptualizarea de elemente si compozitii cu flori si pietre, muschi si spiridusi de scoarta de copac. Iluminarea si combinarea de culori, pastrarea fotografiei libera de procese de fotomanipulare digitala, au ridicat dificultati în a caror depasire a trebuit sa improvizez si sa ma bucur.

Unii le pot numi tableaux vivants, fotografie regizata, fotografie de construct sau de concept, însa eu am aflat de acesti termeni abia dupa ce mi-am terminat munca.

Fotografia mi-a redat temporalitatea, m-a lasat sa înghet lumina în compozitii cu copaci si lumina miscata, m-a eliberat de multe ori de ecranul computerului si m-a dus, ani de zile, într-o descoperire neîntrerupta a naturii.

Daniel Munteanu