Dan-Raul Pintea / NEW / Galeria 26 / Bucuresti



Galeria de arta contemporana „Galeria 26” prezinta expozitia „NEW” a artistului sibian Dan-Raul Pintea.

30 martie – 30 mai 2010

Deschiderea expoziţiei are loc
Marti30 martie 2010, orele 19.00 Bucureşti,
str. Dr. Staicovici, nr. 26
„Cu totii ne-am descris in oracole sau am raspuns la intrebarile despre ce vrem sa ne facem cand vom fi mari. Eu nu stiam ce o sa fac. Si acum se intampla acelasi lucru daca ma intrebi. Pentru ca nu exista ce vreau eu sa fac. E un drum independent de celelalte meserii, o cale nebatatorita pe care o parcurg cu o incomensurabila placere si al carui efect il exprim in lucrarile mele. Poate ca de asta ma aflu in postura artistului,o postura fluctuanta care imi permite sa ma mulez pe cararile sinoase ale noului.” D.R. Pintea

http://26gallery.blogspot.com/